Fighting with Father
In deze autobiografische verwerking van pijnlijke levenservaringen moet een jongeman in het gerede komen met het destructieve gedrag van zijn vader en de chaos die dat veroorzaakt in het gezin. Uiteindelijk doet hij zijn vader na in een poging om hem te begrijpen.