Fair Trade
Leslie Supnet maakt tekeningen en animaties die het vroege werk van Martha Colburn in herinnering brengen. Een jonge vrouw (met Sonic Youth-T-shirt) probeert haar oude leven achter zich te laten maar raakt verstrikt in traumatische nostalgie. De oplossing lijkt op het spirituele vlak te liggen.