Faces
De gezichten van de Sami vormen landschappen binnen het landschap, deel van een groter geheel. Faces maakt deel uit van een dansvoorstelling van de Zweedse choreograaf Charlotta Öfverholm, met uitsluitend a-capellamuziek van Peter Svenzon.