Environmental Tour of the Bristol Channel
Graeme Hogg trok langs de hele oever van het Kanaal van Bristol met een geluidssysteem, een tafel vol elektronische apparatuur, een bandrecorder en een generator. De reis was een poging om zowel akoestisch als psycho-geografisch een band te vormen met het zeelandschap en te onderzoeken hoe de kust als inspiratiebron voor muziek kan dienen.