Ecologia
Na een verblijf in de Verenigde Staten keert de jonge Masha terug naar haar Russische geboorteplaats. Al snel merkt ze dat ze daar niet meer past. Er is een lichtpuntje: de jongen die water rondbrengt. Mooi gedraaide en goed geacteerde fictie over onvermijdelijke veranderingen.