Dwarfs the Sea
Een stapeltje foto’s van overleden zeelieden. Hun onderlinge relaties komen naar boven in anekdotes over hun eenzaamheid, hoop en kameraadschap. Barber kiest voor een droge presentatievorm waardoor identificatie wordt bemoeilijkt en de verhalen minder persoonsgebonden en meer universeel worden.