Drop
Drop is een 'direct film', gemaakt door 16mm-filmstroken met grote streken te beschilderen. Dit resulteert in een energieke waaier van vloeiende kleuren en texturen die te ervaren valt als een onderdompeling in een psychedelisch bubbelbad.