Dreams from the Woods
Een betoverend schaduwpoppenspel vol ware liefde en diepe smart. Op een dag verlaat het Meisje haar vriend de Grote Vogel om de wijde wereld in te trekken. Gelokt door de verleidelijke melodieën van de fluit van de Dood verdwaalt ze in het diepe woud. De veelzijdige animator en videoclipmaker Johannes Nyholm laat na zijn twee succesvolle films rond het ranzige kleipoppetje Puppetboy zien dat hij ook tot fijnzinniger werk in staat is.