Do It Again
Om zijn midlifecrisis voor te zijn, besluit de gedreven popjournalist Geoff Edgers zijn droom na te jagen: het weer bij elkaar brengen van de Britse band The Kinks. De groep van voorman Ray Davies vierde zijn grootste successen - Lola, You Really Got Me - in de jaren zestig en zeventig. Egokwesties en ruzies tussen Ray Davies en de overige bandleden, onder wie zijn jongere broer Dave, deden de band uiteindelijk de das om.
Edgers waagt er talloze telefoontjes en honderden e-mails aan, voordat hij doorkrijgt dat het toch complexer is dan hij aanvankelijk in zijn tomeloze enthousiasme dacht. Het lijkt op een mission impossible uit te draaien. Edgers spreekt en musiceert onder meer met Sting, actrice en zangeres Zooey Deschanel, REM’s Peter Buck, Paul Weller, Robyn Hitchcock en voormalig Kinks-manager Clive Davis. Met mooi archiefmateriaal en unieke opnames van Ray Davies op een Kinks-fandag.