Divers in the Rain
Drama vol understatement door de beste chroniqueur uit de animatiewereld. Een verhaal over een duiker die overdag werkt en een tandarts die 's nachts werkt. Hun kussen zijn altijd 'vaarwelzoentjes'. En een groot schip zinkt langzaam terwijl het regent. Een hypnotische meditatie over liefde en verlangen.