Dinosaurs Expanded
Dinosaurs Expanded komt voort uit de onmogelijkheid levende exemplaren te filmen. Door het ene medium over te zetten op het andere ontstaan er fascinerende mogelijkheden en betekenissen. In deze expanded cinema-performance blijft er - afgezien van flikkerlicht en direct contact met het celluloid - weinig over van het origineel.