CTRL ALT ESCape from Rotterdam
Deze super8-WORM.movie op speelfilmlengte ligt momenteel op de montagetafel en staat gepland voor januari 2011. Met als hoofdbestanddeel en inspiratiebron een paar duizend liter vers gekookt nepbloed was CTRL ALT ESCape het liefdevolle resultaat van een workshop eind 2009 over het zelf maken van lowbudget speelfilms.