Contre-jour
Een abstracte found footage-film die op ultieme wijze de zintuigen prikkelt en laat zien wat er niet is. Contre-jour van Christophe Girardet en Matthias Müller laat ons de blindheid ervaren. Voorfilm bij Was du nicht siehst.