Cold Tropics
In Recife daalt de temperatuur dramatisch en haar bewoners kunnen niet anders dan zich aanpassen. Deze mockumentary neemt gaandeweg een kritische draai, en bekijkt temperatuur, stedenbouw en sociale omgang in deze tropische stad van alle kanten. Zien we daar dan toch een zonnestraal door de wolken?