Cipher Screen
In deze live performance met drie schermen spelen zowel willekeurige als gecontroleerde factoren een rol. Met behulp van de mechanismen van de cinema - projector, filmmateriaal, verduisterde ruimte, synchroon geluid - ontstaat een live soundtrack en interactie tussen beeld en geluid. De 'aberraties' in de loops brengen getik, gekraak en ruis teweeg die handig gemanipuleerd worden door geluidskunstenaar Mike Cooper, die live optreedt.