Chorus
Nachtelijke metafysische reis door beelden en geluiden, waarbij ruimte, kleur en licht via het camera-oog gedachten creëren die verbeeld worden voordat ze ontstaan. Gefilmd op super8 in San Francisco, New York en Rotterdam.