Capricious Woman
Wat weten wij eigenlijk van boerka-draagsters? In deze korte schets, voortgekomen uit een workshop met grootmeester Abbas Kiarostami, verbindt regisseur Razavi de wereld onder en buiten het omstreden kledingstuk. De vrouw in kwestie blijkt geen doetje.