Canned Meat
In een afgelegen Canadees trailerpark volgen we de in stop motion geanimeerde reis van de wegkwijnende schoonheidskoningin Ida langs de dieptepunten van haar lichaam en geest, nadat ze tot het besef kwam dat de aftakeling had toegeslagen. Was er ooit meer dan alleen een buitenkant?