Butterflies Have No Memories
Langere versie van een oorspronkelijk voor het festival van Jeonju, Korea, gemaakte korte film. Het verhaal speelt zich af in een afgelegen plaats op de Filippijnen. De economische crisis is er totaal en een groepje mannen doet niet veel meer dan drinken. Tot een betoverende Canadese vrouw arriveert.