Bridges and Balloons
Een meisje is de draad in haar leven kwijt. In haar paniek en verwarring belandt ze tussen lepe gidsen en boosaardige schepsels, die haar uiteindelijk dwingen tot een belangrijke beslissing: wil ze terug naar haar beschermde leven of genieten van haar zojuist verkregen vrijheid?