Blind Date
Gebaseerd op het Kintu-scheppingsverhaal van de Baganda-stam. De allereerste man en vrouw op aarde worden bij hun sensuele ontwaken, het ontdekken van hun vijf zintuigen, gadegeslagen door een vreemde macht die hen scherp in de gaten houdt en elk moment het verloop van de schepping kan onderbreken.