Black Heart
New York kent vele verhalen. Het jonge documentairetalent Ada Bligaard Søby neemt er drie: alleenstaande moeder Marina, en Tim en Josh die arm maar vrij zijn. Marina stuurt videogroeten uit romantisch New York, waar de Amerikaanse dagdroom nog altijd bestaat.