Arena
Jonge man uit Lissabon heeft huisarrest in zijn flat en brengt de tijd door met tatoeëren. Een paar jongens uit de buurt treiteren hem. Terwijl de zon zijn hoogste punt bereikt, vervliegen gedachten. Superieure, onnadrukkelijke fictie won Gouden Palm tijdens Cannes 2009.