Appunti sul lavoro a Napoli
Delen uit een mixed-media film die momenteel gemaakt wordt over arbeidsomstandigheden in de regio rond Napels. Het eerste deel bestaat uit korte animaties over arbeiders in de haven van Napels, Napolitaanse emigranten en Fiat-arbeiders, begeleid door een live voorgelezen tekst. Deel twee bevat meer traditionele interviews. Een onconventioneel project over een ongemakkelijk onderwerp.