Anna Blume
Absurdistische animatie in rood, zwart en wit gebaseerd op het gedicht An Anna Blume van de beroemde dadaïst Kurt Schwitters (1887-1948). Een expressieve, fantasievolle ode aan de liefde. 'Ich liebe Dir! Du, Deiner, Dich Dir, ich Dir, Du mir, ----- wir?' Voorfilm bij Pepperminta.