An Insane Portrait
Josée Andrei is geboren op Corsica en heeft in België en Californië gewoond. Schilder, fotograaf, tarotkaartlezer, met een graad in psychologie en hedendaagse literatuur. De blind geboren, excentrieke vrouw is een geval apart. Een fragment uit een opmerkelijk, sensueel en onstuimig portret waaraan momenteel de laatste hand wordt gelegd.