A Center of the World
Persoonlijke 3D-computeranimatie geïnspireerd door Flaubert over een vrouw in een vreemde stad die verliefd wordt op een getrouwde man. Terwijl ze naar het station loopt, volgen we haar gedachten. De droevige Aziatische voice-over geeft het een autobiografisch karakter.