Urban Screens Melbourne (Selection)
USM 08 is een internationale conferentie en tentoonstelling die het potentieel onderzoekt van schermen in de stad en van diverse culturele uitingen. Het filmprogramma bevat specifieke nacht- en ochtendvertoningen, die ingaan op de kwestie van licht- en geluidvervuiling, evenals reflectieve films over schermen. Deze selectie bevat onder andere: Eden van Rob Kennedy & Jess Worrall en Mediaspree versenken van Pappsatt. Programma-ideeën van Mirjam Struppek.