Trypps #5 (Dubai)
'APP APPAP APP APAPPAP APP APP APP APAPPAPAPPAP APPAP APP' Korte verhandeling over de semiotiek van kapitaal, geluk en fenomenologie onder het flikkerende neonlicht van het mondiale kapitalisme. (BR)