Tokyo OnlyPic
Fantasierijke en verbluffende parodie op de mediagekte rond de Olympische Spelen. Alles wat de animatiekunst aan variaties en technieken te bieden heeft, werd voor dit project uit de kast gehaald. Voor al die variatie vroeg regisseur Mashima een tiental andere animatoren, onder wie drie van buiten Japan, om bijdragen te leveren.
De structuur van de film is die van een nieuwsshow, en de nieuwsflitsen en reportages zijn door diverse kunstenaars gemaakt. Hier zijn hun namen: Takanobu Mizuno, Bill Plympton, Keiko Sootome, Toru Hosokawa, Takashi Taniguchi, Richard Fenwick, Tetsuro Kodama, AC-bu, Ignacio Ferreras, Yutaro Sawada en Hiroyuki Nakao. De makers beperkten zich niet tot bestaande sporten of bestaande wezens - het lijkt soms wel of ze van een andere planeet komen.