Animator Jim Trainor werkt het liefst met een zwarte markeerstift op gewoon papier. Zijn lijnen en vormen beven niet zomaar, ze pulseren. Hoofden en lijven veranderen van vorm alsof ze op het punt staan uit te barsten in een groeispurt. Zelfs een vluchtige verandering in de dikte van een lijn lijkt te wijzen op een mogelijk moment van groei, beweging of ineenstorting.
Het verhaal van The Presentation Theme gaat over een Peruaanse gevangene die een bloedzuigende priesteres ontmoet.