The Object Which Thinks Us: OBJECT 1
'Compacte close ups, soms onscherp, geven een desoriënterend beeld van alledaagse huishoudelijke voorwerpen (dagelijkse hygiëne, tandenborstels, bloed in water), gebroken door middel van vervormde perceptie.' (Mark Harwood)