Stroboscopic Noise
Knapp zet zijn onderzoek voort naar de complexiteiten van een grafisch abstracte taal en de structurele cinema, gebaseerd op vormelijke precisie en de strenge discipline van audiovisuele componenten. De filmmaker is een cinematografisch en schilderkunstig bouwer en de maker van een enkele rechte lijn, die gechoreografeerd is met uiterste precisie in het begrensde kader van een gesimuleerde ruimte.