Street Noise
Een straat in Oakland. ’s Ochtends vroeg. Een beweging. Muziek. Enkele geluidsflarden. Iemand schildert de muur van een studio. Kleuren. Kapotte televisies. Een straat in Oakland. ’s Ochtends vroeg. Een beweging. Andere muziek. Columbus. Einde.