Standard Gauge
Standard Gauge is een vergaarbak van vergeten filmmateriaal. Oude televisieseries, 'China girls', prachtige beelden die doen denken aan schilderijen van El Lissitzky en Mark Rothko, Jean-Luc Godard, Roger Corman, Edgar G Ulmer en Leonard Kastle illustreren tezamen een metaforische biografie van de filmgeschiedenis en een gedeeltelijke autobiografie van Fisher zelf.