Sinus Aestum
'Sinus Aestum (Baai der Golven) is de naam van een Mare (vulkanische vlakte op de maan). Dit werk bestaat uit bogen, of golven, van activiteit, die instabiele staten doorlopen tussen toonhoogte en geluid. Het is het derde werk in een serie die de mogelijkheden onderzoekt van ongemonteerde geluid- en beeldcompositie.' (BB)