Running Sushi
We komen binnen in een geconstrueerde setting, tegen de achtergrond van een videomuur die suggereert dat we ons in een restaurant bevinden. Een Japans restaurant, wat valt op te maken uit de lopende band als onderdeel van de inventaris.
Running Sushi bestaat uit een terloops gesprek tussen Steffi en Johnny in een sushirestaurant, terwijl de parallelle wereld van de gedachten en gevoelens van beide personages het podium betreedt. Elk nieuw gerecht heeft grote gevolgen in de groteske droomrealiteit.