RGB XYZ
Eind 2007 ontdekte een tuinman ergens in Centraal Europa toevallig een harde schijf. RGB XYZ vond zijn weg naar David OReilly, die de vijf ondoorgrondelijke afleveringen bewerkte tot misschien wel de meest raadselachtige animatiefilm die ooit uit een computer is gekomen.