Our Voices Are Mute
Anonieme silhouetten bewegen traag door visueel vervormde landschappen, waarbij ze symbolische beelden tegenkomen die het idee van de kijker over reizen op de proef stellen. Wat zijn reizen en welke invloed hebben ze op ons?