My Superpower Girl
Aanstekelijk gemaakte collage van muziek, dans en wat ooit mode was. Pop veroudert snel en sommige pop heeft de neiging na veroudering alleen maar leuker te worden. De maakster van deze energieke film heeft daar een goed gevoel voor.
Jolie is een leuk en slim meisje met een merkwaardige handicap; ze heeft superkrachten. Haar ouders willen dat ze deze opmerkelijke gave geheim houdt. Misschien zeer wijs van ze, maar superkracht laat zich niet zomaar beteugelen. Als kind bezorgde haar uitzonderlijke kracht haar al problemen en dat is eigenlijk niet over gegaan. Ogenschijnlijk leidt ze het leven dat iedere aantrekkelijke vrouw zou willen leven, tot een bepaalde gebeurtenis alles anders maakt.