Manifest Destiny
Manifest Destiny is zowel een video als een serie kunstwerken die zeefdruk combineren met fotografie. Ze vormen een denkbeeldige horizon, gedrukt op een bestaande foto van een verlaten woestijn waar Marsvoertuigjes getest zijn. Een studie van close-up en afstand, van horizon en grens, in de context van de Amerikaanse traditie van the sublime landscape.