I Deeply Regret
'Deze film komt voort uit een zelfportret dat ik gemaakt heb in 1998. De video gaat over een gemiste kans op wraak en genoegdoening. Hij laat de poging van iemand zien zichzelf te bevrijden uit de slachtofferrol via een fantasie waarin het lot in eigen hand genomen wordt. Met andere woorden: Na lange, lange tijd vecht iemand terug, onder het neuriën van het thema van Rocky.' (KG)