Geo Goo
Jodi gebruikt internetcodes en computercodes als werkmateriaal. Hier combineren ze een lange traditie van het tekenen van geometrische lijnen op de grond met het uitzetten van nieuwe geometrische lijnen op het aardoppervlak met behulp van online middelen als Google Maps en Google Earth. Het Park van Brussel staat bekend om het vrijmetselaarslogo in de plattegrond.