Der Ball
Seidl (1952, Oostenrijk) maakte wereldwijd faam met gestileerde, vaak controversiƫle documentaires als Good News (1990) en Loss Is to Be Expected (1992). Ook zijn in dezelfde, herkenbare stijl gedraaide speelfilms, Hundstage (2000) en Import/Export (2007) riepen felle reacties op.