Death Valley
Death Valley gaat over de onmogelijkheid van bellen in de publieke ruimte. Mensen bellen overal: op straat, in de trein, in musea. Toch zijn er nog enkele plekken waar dat niet kan. De meest onherbergzame (en mooiste) plekken ter wereld.