Cue Rolls
De meeste werken van Fisher hebben een direct verband met de machinerie van de film. Hij creëert systemen en regels die het apparaat, het fysieke materiaal en de productiemethoden van film exploiteren. In de loop der tijd heeft hij bijna elk aspect van het productie- en projectieproces geanalyseerd.