Buoy
Ooit lag dit gebied (Death Valley, Californië) onder zeeniveau. Ik heb de bodemlagen en zeeniveauaanduidingen gezien, en het voelde alsof ik een baken was, terwijl ik mijn evenwicht probeerde te bewaren bij het kijken naar die virtuele horizonnen. Toen ik die lagen filmde vanuit een rijdende auto, moest ik mezelf en mijn videocamera stabiel houden om evenwijdig met de horizon te blijven. (SC)