Bigger than Big
Hoe groot is groot? Deze spectaculaire film (tevens gemaakt voor 3D-projectie) neemt ons mee op een tocht van het maanoppervlak naar de verste uithoeken van het zichtbare universum. Door geavanceerde astronomische wetenschap te combineren met verbluffend geanimeerde simulaties wordt het heelal tot leven gebracht.