Autumnal
Herfsttaferelen; een requiem voor landstreken die nog niet verlaten zijn. Deze video is gemaakt met behulp van handgeschilderde 35mm-filmstroken, acrylinkt, verf en oplosmiddelen, en bevat ook beelden van chemische reacties die optreden als zout en inkt vermengd worden.