Weiss
Virtuoze studentenanimatie in zwart-wit van de Kunsthochschule in Kassel. Over een Giacometti-achtig mensfiguur en zijn eigen schaduw (of is het zijn spiegelbeeld?) die hem blijft achtervolgen. Less is more is het motto van deze schijnbaar eenvoudige film.